tysdag 16. juni 2009

Farvel til Ibsensgate

Dette er siste kvelden min i Ibsensgate. Det er med blanda kjensler at eg no pakkar saman dei aller siste av mine altfor mange ting, noko som er å forvente etter tre år her. På den eine sida har vi den endelause kvininga frå alle ambulansane som skal inn og ut frå sjukehuset og kjensla om å vere totalt isolert frå resten av omverda fordi eg er avhengig av buss for å kome meg nokon stad. På den andre sida har eg mange gode minner frå brettspelkveldar og utallige maleøkter saman med André, John og Lars Olai. (dette høyrast veldig nerdete ut, noko som det er. Det har blitt veldig lite festing i Ibsensgate dei siste tre åra...) Dessutan har det vore kjekt å bu saman med Eirik og Ingar, sjølv om Eirik berre har budd her cirka halve tida.

Men for det meste er eg glad for at eg no skal flytte. Den nye leiligheita ligg rett ved universitetet så busskort skal eg aldri meir kjøpe! Eg har også blitt grundig lei av rommet mitt og resten av leiligheita. Tre år på same plass får jammen halde!

På denne tida i morgon er eg på plass på "fagre" Sunnmøre (meir om dei ironiske hermeteikna i eit seinare innlegg) og har for alvor byrja på ferien min. Vel undt vil eg sei!

Vi snakkast,
-Erlend

4 kommentarer:

Anonym sa...

I will not acquiesce in on it. I think nice post. Particularly the designation attracted me to review the unscathed story.

Anonym sa...

Good post and this post helped me alot in my college assignement. Thank you as your information.

Anonym sa...

Well I to but I contemplate the post should secure more info then it has.

Anonym sa...

Opulently I assent to but I contemplate the collection should acquire more info then it has.