onsdag 29. august 2007

Lister: Part Deux

Eg tenkte å overraske alle med å publisere ei liste over interressante plassar eg har vore opp gjennom livet mitt.

1. Nissemuseum i Drøbak.
2. Rundebranden.
3. Dinosaurpark i Tyskland.
4. Porto Garibaldi i Italia (x2)
5. Santa Monica Beach i Los Angeles
6. Ewood Park i Blackburn, England
7. Loch Ness i Skottland
8. Austefjorden
9. Hollywood Walk of Fame.
10. Raptus, teikneseriefestivalen i Bergen.
11. San Marino
12. Universal Studios og såg på Jurassic Park-kulissar!
13. St. Peterskyrkja i Roma

Det var det for denne gong. Den neste lista kjem når den er ferdig.

Forresten, nå gjekk det nettopp ein persom utanfor huset mitt, som eg først trudde var ein dverg, men som viste seg å vere ei lita jente. Det var litt skuffande.

Vi snakkast,
Erlend

"Kattekvinnen heter jeg,
jeg er ganske, ganske farlig.
Men viss du klapper pelsen min,
da klorer jeg deg!
Shhhhhh!"
-Kattekvinnen, Åpen Post

1 kommentar:

Lars sa...

eg hadde fire av tretten riktige på lista di. dessutan bur eg saman med ein dverg.