måndag 22. januar 2007

Ein rekord i vasken, ein annan i veven

Då var Erlend Håberg på verdsveven igjen, etter eit hårreisande forsøk på msn spaces skal eg no prøve den litt meir stabile og forhåpentlegvis enklare å forstå blogspot. Men tida vil vise. Men først litt om meg sjølv og om kvifor eg har starta denne bloggen. I Håberg-klanen har lenge etterkomerane til min onkel Arne gjort det sterkt med blogging, og no er det opp til meg å representere Helge-sida av klanen.

Litt meir om meg sjølv. Eg er no historiestudent og liksomforfattar som bur i Bergen, der eg bur saman med to andre likesinna (men ikkje likeverdige) fyrar frå det fagre, søre Sunnmøre. Vi delar ei leiligheit med 3 soverom, eit knøttlite bad og eit roterom som kanskje kan gå som eit kjøkken. Her prøvar vi å rydde så lite som mogleg, medan vi ser på America's Funniest Home Videos på TV Norge og høyrer på god, gamaldags metalmusikk frå 70- og 80-talet. Når vi snik oss ut av huset er det vanlegvis for å leike med små plastikksoldatar i ein kjellar i Bergen sentrum. Og slik går no dagane.

No i det siste har Bergen nettopp opplevd noko historisk. Vi har satt rekord med 85 døgn på rad med nedbør, som diverre endte i går med ein dag med kun opplett. Om det er verdsrekord, Noregsrekord, kretsrekord eller noko heilt anna veit eg ikkje, men ein rekord bør nå likevel feirast med sombrero snurrbart. I dag snør det forresten.

Jaja, snakkast sikkert når eg for noko nytt å skrive om.

1 kommentar:

Lars sa...

velkommen på veven søskenbarn. fint å vite at det er fleire enn meg i verda som strever etter å rydde så lite som mulig.