måndag 29. januar 2007

The Apocalypse Dudes

I dag skal eg fortelje litt om meg og venane mine. Vi har i dei siste par åra vore ganske så "nerdete", som bermen kallar det, og vore interesserte i fantasy, dataspel og liknande. Ikkje at det plaga oss akkurat, vi dreiv no med det og meir var det ikkje å seie om den saka.

Men du lurer kanskje på kvifor eg har tatt ein Turboneger song som tittel, og grunnen er ikkje at mitt kjære syskenborn Lars nettopp hadde ein bloggpost med ein U2 song som tittel iallefall. Nei, saka er nemlig slik at medan vi framleis gjekk på Ulstein Vidaregåande (ellers kanskje på Herøy? Eg har blitt så glømsk på mine gamle dagar at det er vanskeleg å halde styr lenger). Uansett, det var ein eller annan gong på vidaregåande at eg og tre av mine nærmaste kameratar starta å spele rollespelet "Warhammer Fantasy Roleplay V.1". Når eg nemnar rollespel, så ikkje tenk svarte kle, stearinlys og goth-metal der spelaren må døy når karakteren døyr, men tenk heller på ein gjeng som let fantasien flyte ut over det heile, med ein gamemaster som berre var med for turen sin skuld.

Vi kalla oss "The Apocalypse Dudes", for karakterane våre var eigentleg kun flinke til å lage kaos og ugagn. Gruppa besto av Eirik "Kebab" Ottesen som gamemaster, Arve "P" Pedersen som sterk dverg, Christopher Robin "Chubby" Skuggen som kvinneleg kleptoman hobbit med hårete leggar og meg sjølv som jålete alveadelsmann. Vi var på mange fabelaktige eventyr, der vi redda jomfruer, øydela fleire barar i våre velkjende barsslagsmål og sprang vekk frå alt som var farleg. Etterkvart vart både mannskap og regelsett oppdatert og vi fekk med oss Ingar "Fruity" Heimland som krigsprest med oss på våre eventyr.







Her har vi P, Kraken, Chubby og Fruity medan Kebab ser på med sine argusauge.


Sidan den tid, sjølv om vi har vore spredt litt for alle vindar (iallefall to), har vi alltid hatt tid til å spele litt rollespel inni mellom, noko som har gitt oss alle gode minne.

Gjesteopptrednar har The Apocalypse Dudes også fått, frå blant andre politimannen Ole Martinus "Oiler" Breivik, rottefangaren frå Scheide aka Marius "Spoons" Scheide og Martin "Brennt" Flø, som dessverre vart brennt av ein ildtrollmann for litt sidan.




Her ser du tre av The Apocalypse Dudes sine beste allierte: Spoons, Oiler og Brennt.


The Apocalypse Dudes kjem alltid til å finnast, i ein eller annan form, heilt til vi går inn i mytene si verd. Og eg gler meg allereie.

"Vinner vi over romerne en gang til, er vi fortapte!"
-Pyrrhus, konge av Tarentum.

Vi snakkast,

Erlend

6 kommentarer:

Obdormio sa...

Når eg nemnar rollespel, så ikkje tenk svarte kle, stearinlys og goth-metal der spelaren må døy når karakteren døyr, men tenk heller på ein gjeng som let fantasien flyte ut over det heile, med ein gamemaster som berre var med for turen sin skuld.

Å, du lurer ingen! Alle veit no at Jack Chick har avslørt sanninga om rollespel for lenge sidan!

Erlend sa...

Ah, at eg kunne gløyme den. Der vart eg avslørt!

Lars sa...

Huskar den gongen du nesten fekk meg til å kjøpe warhammerfigurar.

Har i ettertid tenkt at det var like greit eg lot vere. med tanke på at eg er kronisk dårlig med terningar, og har parkinson i hendene(tenk korleis eg hadde måla figurane mine).

takke seg til lego.

Unknown sa...

Halloi, Erlend!
Jeg har også en slags blogg nå, jeg har lagt til en link til Krakereiret på den!
www.forkastelig.com

Badgers for evar!

Erlend sa...

Sindre! Ja, då må eg jammen legge til bloggen din her.

Badgers for ever and ever!

Obdormio sa...

Kor gjekk det med tanken om å laste opp det klippet på nettet?